Houtverkoop

clubhuis 53 20090224 2099026636

Onze groep verkoopt brandhout voor de open haard. Hiervoor kunt u het hele jaar door bij ons terecht.

Het hout krijgen we van gemeente, boswachterijen en anderen, het hakken doen we zelf met leiding en ouders. En de verkoop is een hele mooie inkomste

Huidige verkoopprijs: € 130 per kubieke meter; u kunt dan een afspraak maken om het hout bij ons terrein op te halen. Voor € 160 bezorgen we het (binnen Wassenaar) na afspraak thuis (gestort). Wilt u dat wij het ook op de juiste plaats in uw tuin of schuur opstapelen, dan kan dat (neem contact op voor een aangepaste prijsopgave in dat geval).

Ook voor huurders van ons clubhuis is het natuurlijk mogelijk om hout te kopen uit onze voorraad. Aangezien we dan geen bezorgkosten hebben, kost het in dat geval slechts € 130 per kuub. Wilt u hout bestellen, dan kunt u daarvoor contact opnemen via het contact-formulier . Geef in ieder geval adres en telefoonnummer door, en de hoeveelheid hout waar het om gaat. Wij zullen telefonisch of via e-mail contact opnemen om een datum af te spreken voor de levering van het hout.