Kom eens kijken

Goed je hier te zien! Voor de eerste keer ergens kijken is altijd spannend. Daarom leggen we graag uit wat en wie Scouting De Paauw is.

Het doel van onze scouting is hele leuke, leerzame en vooral gezellige opkomsten te draaien. De opkomsten zijn speciaal gemaakt voor elke leeftijdsgroep. Door middel van spelletjes en opdrachten leren de kinderen spelenderwijs zelfstandig te worden en samen te werken. Dit alles met plezier als
hoofddoel. Iedere opkomst is anders, waardoor vele aspecten van de ontwikkeling aan bod komen. Wij volgen de doorlopende leerlijn die Scouting Nederland heeft ontwikkeld en die meegroeit met je persoonlijke ontwikkeling in elke speltak.

Scouting de Paauw is in 2020 ontstaan uit een fusie tussen Scouting Willibrord en Scouting van Wassenaer van Obdam. Beide verenigingen hebben een jarenlange geschiedenis in Wassenaar en door te gaan samenwerken is een vereniging ontstaan met een fantastische kennis van scouting en een heel enthousiaste leidinggroep. De leiding en het bestuur van Scouting de Paauw bestaat alleen uit vrijwilligers
die zich graag willen inzetten voor het plezier van uw kinderen. Onze vereniging heeft 10 speltakken, zowel land- als waterscouts.

Minstens één keer per jaar organiseert Scouting De Paauw een open dag waarop iedereen kan komen kijken.

Maar ook door het jaar heen ben je welkom om eens te komen kijken of scouting wat voor jou is.

Heb je vragen of zou je eens willen kijken wie we zijn, stuur ons dan een berichtje. Je kan hier ook ons informatie boekje downloaden.

Neem wel van te voren even contact op, zodat je bij de juiste speltak terecht komt, en om te weten hoe laat en waar je welkom bent.

Zien we je snel een keertje? 🙂

PS: De eerste 3x meekijken is geheel gratis!

Nog even een paar redenen waarom zou je voor scouting zou moeten kiezen:
– Om jezelf uit te dagen;
– Om plezier (met elkaar) te hebben;
– Om met elkaar te leren samenwerken;
– Om mooie herinneringen te maken!