Lid worden

Goed je hier te zien! Je wilt je dus graag inschrijven bij onze scouting, supergaaf!

Wil je liever wat meer informatie over komen kijken, klik dan hier.

Heel veel over onze scouting kan je terugvinden in ons informatieboekje die hier te downloaden is. Heb je nog vragen, stuur ons dan een berichtje of neem contact op met de speltak waar je voor wilt inschrijven.

Tot snel!

Nog even een paar redenen waarom zou je voor scouting zou moeten kiezen:
– Om jezelf uit te dagen;
– Om plezier (met elkaar) te hebben;
– Om met elkaar te leren samenwerken;
– Om mooie herinneringen te maken!

Nog een klik verwijderd van een scouting lid worden! Via dit formulier kan je online aanmelden. Dit formulier wordt ook gebruikt voor het aanmelden van nieuwe leden naast het tonen van interesse, geef dan ook aan de teamleider van de betreffende speltak door dat de online aanmelding is gedaan.

Mocht je er niet helemaal uitkomen, neem dan contact op met ons bestuur of met de speltak.

PS: ingevulde gegevens worden gebruikt om te kijken bij welke leeftijdsgroep je kan komen, en om contact op te nemen. Als je besluit geen lid te worden, zullen we de gegevens weer verwijderen.