Groepskleding (scoutfit)

In het vernieuwde overzicht in in het informatieboekje voor nieuwe leden, staat per speltak een beschrijving van de scoutfit, het uniform van scouting dus.
De blouse (en eventueel scouting broek en riem) zijn te koop bij de ScoutShop. Groepsdas, dasring, naambandjes en installatietekens krijgen nieuwe leden eenmalig bij hun installatie. Vervangende exemplaren zijn daar ook tegen kostprijs te koop.

Kleur van de blouse: bevers: rood; welpen: groen; zeeverkenners, wilde vaart en loodsen: blauw; landscouts: beige; explorers, roverscouts, stam en bestuur: brique (donker rood).

Truien en t-shirts

De trui of vest en t-shirt of polo met opdruk van Scouting De Paauw zijn te bestellen via de groep. Geregeld organiseren we pas-momenten in het clubhuis, hierover wordt u via de speltakleiding geïnformeerd.

Tweedehands

We hebben in het clubhuis een (beperkte) voorraad tweedehands scouting kleding die voor een redelijke prijs te koop zijn. Informeer hiervoor bij de speltakleiding.

Voor de aanvulling van deze voorraad stellen wij het zeer op prijs als ex-leden hun niet meer gebruikte spullen aan de groep doneren.
Hetzelfde geldt natuurlijk voor leden die oude ongebruikte scouting kleding hebben (te klein geworden, overvliegen).

Prijslijst

NieuwPrijs
Trui met capuchon€ 27
Vest€ 32