Roverscouts

Draaitijd: Vrijdagavond 19:30 – 23:00 uur
Leeftijden: 18 – 23 jaar (hierna gaan zij naar de Stam of Plusscouts)

Wat doen Roverscouts?

De Roverscouts vormen een jongerenspeltak voor leden die zich verder binnen scouting willen ontwikkelen, maar ook nog steeds gezellig wekelijks bij elkaar willen komen. We hebben geen (bege)leiding, maar ons eigen bestuur en we zijn zelf verantwoordelijk voor het maken van ons eigen programma.

Hierdoor is het programma bij de Roverscouts zeer divers: de ene week zijn we hout aan het hakken en de volgende week zijn we bezig met het maken van een eigen website. Daarnaast organiseren we ook weekendkampen met andere speltakken en groepsactiviteiten voor de hele scouting, zoals een griezelige Halloween-avond. Als we toch vragen hebben of hulp ergens bij nodig hebben, kunnen we altijd terecht bij onze adviseur.

Adviseur
Michiel Porte